Wednesday, March 9, 2011

Sabun Susu Beras



Ia mengandungi 100% dari bahan semulajadi dan di rumus khas dari susu beras yang asli.
• Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang
• Berkesan menanggalkan -sel kulit mati, parut-parut jerawat, jeragat & kulit berminyak.
• Menanggalkan kesan solekan dengan efektif
• Menaikkan Aura Seri Wajah secara semula jadi
• Menjadi kulit lebih cerah, halus dan tegang tanpa pengelupasan
• Sesuai digunakan untuk orang yang menghadapi masalah kulit dan resdung

Jika digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu:
• Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
• Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah
• Memberi kesan kesegaran sepanjang hari
• Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh
• Boleh menghilangkan bau badan
• Boleh digunakan sebagai pencuci muka untuk menanggalkan make up pada kulit wajah

Berminat??? Hanya RM10 sahaja termasuk pos..
Pembelian secara borong juga dialu-alukan ^_________^

1 comment:

  1. salam...
    hai saya suri..

    pertama kali masauk blog ini.nice latarbelakang dia cantik.

    thnks sb masuk blog saya.blog saya hosting berbayar dah lama tak blh buka adalah dalam masa 3 bulan lebih.. sekarang mmg agak kritikal sebab didalam hosting saya ada byk fail2..dan setaka ini mash mencari jalan utk menyelesaikannya..

    berkenaan dgn blog sahabat ang dikatakan turut di serang malaware kerna d sebabkan blog saya ..maaflah saya pun tak jangka sampi begitu sekali.mintak maaf sekali lagi sb ia diluar jangkawan saya bila keadan tu berlaku..

    saya buka arif sangat bab2 ini.apatah lagi nak htr malaware di blog bloger2 yangs saya kenali mahupun tidak kenalilagi saya tdk tahu menahu langsung utk buat begitu.

    nanti saya akan minta bantuan kawan saya bagaimana nak buang malaware dlam blogspot awak yang satu lagi tu ya. Insyallah saya akan mencuba.

    minta cariankan saya di fb dg nama surihati_ku insyallah ia akan memudahkan kita berkomunikasi selanjutnya.

    Terima kasih.

    ReplyDelete